apr 02
Mallorca-happenings Skrevet av Tonje Elisabeth Solheim Ryvold

Da er det dag tre i Mallorca-paradise! Nå sitter jeg og Ingrid nede i oppholdsrommet og ser på paradise på nettet. Jeg holder også på å sjekke ut alle bildene som jeg ahr tatt hittil. Jeg hadde jo nemlig tenkt å legge ut noen av dem her, men det blir vanskelig å velge hvilke. Jeg kan jo hvertfall fortelle dere hva vi har gjort hittil da;

Dag 1: Vi kom frem til Spania i to-tida etter lange flyturer. Deretter tok vi taxi til hotellet, som jeg og Ingrid fikk litt noia av å se! Det er totalt perfekt! Det er helt syke rom. Vi har jo egen leilighet helt øverst helt bortest, kunne det blitt bedre? Vi har badekar, konfyr, micro, TV, telefon og terasse med utsikt rett ned til stranda som ligger rett over veien. Dette var totalt verd de 10 000 kronene! Deretter gikk vi ned å spiste og så gikk vi bortover stranda og så i butikkene der. Det er sinnsykt billig her! Og jeg får kjøpt alt 😀

hpim0770hpim0767

Dag 2: I dag våknet vi åtte og gikk ned å spiste frokost. Deretter bestemte vi oss for å dra på en matbutikk lengre mot byen for å kjøpe inn det vi trengte til rommet. Så satte vi oss ned i parken og drakk en rusbrus hver og koste oss. Så gikk vi tilbake til hotellet og bestemte oss for å bade. Vi tok med oss badetøy og gikk til bassenget. Dette var superherlig! Etter at vi hadde dusjet, lest og slappet av en god stund dro jeg, Ingrid og pappan til Ingrid til akvariet her. Dette var sykt! Det var så mange kule fisker å se her, blandt annet haier på opptil 2 meter! Etter dette dro vi tilbake og spiste middag, gikk opp og ordnet oss og gikk ned til showet som skulle være denne kvelden. Det var akrobatikk. En mann og ei dame gjorde alt fra spreke turn-triks til å sjonglere med sverd. Dette var kjempemorsomt. Deretter satt jeg og Ingrid i baren for vi gikk opp på rommet og tok kvelden.